Monday, January 20, 2014

95B in 1984

Καλημέρες,

 Ήλιος, τσιάρο, το iphone να παίζει Moby τζαι εγώ να ταξιδεύκω... Δίπλα μου να μαλακίζουντε λοχαγοί, ΕΠΥ τζαι στρατιώτες με τον γερανό του MAN όπως τα μωρά(μάνλινεσς στο μεγαλείο του).

 Εψές ετέλειωσα το 1984 του George Orwell τζαι έπιασε με η παράνια... Νιώθω ότι ζω το δικό μου 1984 δαμέσα... Θα είμαι δαμέσα για δκιο χρόνια της ζωής μου. Εν θέλω να είμαι δαμέσα, αλλά εννά μου πεις ποιός θέλει να εν δαμέσα. Το μόττο τους "αν μεν μπορείς να αποφύγεις τον βιασμό απλός απολαυσέ τον", τούτο σπάζει μου την ον μένυ λέβελς αλλά στην τελική τζαι εγώ έτσι κάμω. Σιωπώ. Εν αντιδρώ. Μπορεί να μείσω τον 'Big Brother' όμως σκάζω. Ένεν εγώ τούτο το πράμα! Πριν μπω μέσα επάλευκα για το δίκιο μου, για τζίνα που εθεωρούσα δίκαια, την ισότητα των ανθρώπων! Όταν τα ανθρώπινα δικαιώματα των γύρο μου τζαι ιδικότερα τα δικά μου καταπατούντε τότε αντιδρώ με τον δικό μου τρόπο. Για άλλους κάποια πράματα εν δεδομένα ενώ για εμένα εν απαγορευμένα. Δαμέσα ούλλα ελέγχονται, το τι εννά πεις τζαι κάμεις ενα μαθευτεί ως το επόμενο πρωί(κατίνιασμα/κουτσομπολιό 24/7). Εννά μου πεις στα αρτσίθκια σου! Συμφωνώ! Αλλά μέσα εν μπορώ να μπλοκάρω άτομα που την ζωή μου, θέλω εν θέλω εννά είμαστε μαντρομένει για μια φάουσα μήνες. Στον 'έξω' κόσμο εχριάστηκε να μπλοκάρω τους δικούς μου τζαι είμουν προετοιμασμένος να τους χάσω αν εχρειάζετουν όταν έμαθαν οτι είμαι γκέι... Αλλά δαμέσα ιτς αν ανόδερ γκέιμ.

 Ένιξερω, απογοητεύκουμε με τον εαυτό μου ούλλη την ώρα. Φοούμε ότι παρόλο που εν σημφώνω με την ούλλη φάση στο τέλος θα δεχτώ τζίνα που θέλουν να μου περάσουν! Στο τέλος θα καταλείξω όπως τον Ουίνστον στο 1984...

'But it was all right, everything was all right, the struggle was finished. He had won the victory over himself. He loved Big Brother.'

On a brighter note... έστειλε μου μήνυμα εψές! :)

No comments:

Post a Comment